تراکتور موزیک | بلاگ

تراکتور موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی سایپا

شرکت خودرو سازی سایپا از سال 1344 با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن آغاز به کار کرد و اولین خودروی تولیدی این شرکت با نام ژیان به بازار عرضه شد. سایپا درسال 1372 مرکز تحقیقات خود را جهت ارائه خدمات آزمایشگاهی احداث کرد تا بتواند آزمون های ایمنی، آلایندگی، تست جاده و… را روی خودرو های تولیدی اجرا کند. سایپا از سال 1386 فعالیت جدی تری را در پیش گرفت و به تولید خودروی معروف خود یعنی پراید دست یافت.

فروش اقساطی سایپا

با توجه به استقبال گسترده خریداران محصولات سایپا، این شرکت به زودی شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را برای علاقمندان فراهم کرد. در طی سال ها پیشرفت نیز امروزه یکی از غول های تجاری کشور در عرصه خودروسازی است. شرکت سایپا همچنین مسئولیت تامین بیش از 80 درصد از قطعات خودرویی کشور را بر عهده دارد.

خرید قسطی سایپا

شرکت سایپا 21 امین شرکت جهانی در بین شرکت های خودروسازی است. با توجه به استقبال گسترده شما هموطنان عزیز، در شرکت سپندخودرو شرایط فروش اقساطی خودرو سایپا را برای شما فراهم نموده ایم.

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری تیبا

تیبا به عنوان جایگزین غیر رسمی پراید توسط سایپا معرفی شد. تیبا بر روی شاسی تقویت شده پراید تولید شده اما طراحی متفاوتی در مقایسه با پراید دارد. موتور 1.5 لیتری تیبا با قدرت تولید 80 اسب بخار وظیفه تامین نیروی خودرو را بر عهده دارد. شتاب 0 تا 100 تیبا 13.5 ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برای آن در نظر گرفته شده است. تیبا نیز به عنوان یکی دیگر از خودروهای محبوب در بازار کشور ارائه شده و شامل شرایط فروش اقساطی سایپا است. اطلاعات بیشتر را می توانید در صفحه فروش اقساطی تیبا مشاهده نمائید.

فروش اقساطی تیبا ؛ فروش اقساطی سایپا

مصرف سوخت ترکیبی تیبا طبق اعلام کارخانه 7.1 لیتر است که با توجه به حجم موتور و وزن خودرو عدد کاملا مناسب و بهینه ای نیست.در بحث قیمت گذاری نیز هدف رقابتی نبوده و تفاوت چندانی با پراید ندارد، حتی با بودجه درنظر گرفته شده برای خرید تیبا می توان خودروهای کارکرده بهتری پیدا کرد. تیبا در نمونه دیگری که به نام تیبا 2 شناخته می شود هم تولید شده که بیشتری تفاوت موجود در آن در طراحی بدنه خودرو است. طراحی بدنه تیبا 2 بصورت هاچبک می باشد.

شرایط اقساطی سایپا ساینا

ساینا برای پوشش بازه قیمتی یک پله بالاتر از تیبا تولید شد. ساینا در مقایسه با دیگر محصولات سایپا طراحی به روزتری دارد و به خوبی در دسته خودروهای کم مصرف و با قیمت مناسب ایران قرار می گیرد. پیش بینی می شود که ساینا و تیبا در خط تولید سایپا جایگزین جدی پراید باشند و تا سال ها شاهد تولید این دو محصول باشیم.

در مجموعه سپندخودرو می توانید برای خرید اقساطی ساینا و پرداخت بخشی از قیمت کل خودرو اقدام نمائید.

فروش اقساطی ساینا

 

ساینا با داشتن موتوری 1.5 لیتری توانایی تولید 87 اسب بخار نیرو برای انتقال به چرخ های جلویی را دارد. سوخت ترکیبی خودرو نیز 7 لیتر و وزن کلی 1050 کیلوگرم گزارش شده است. همچون دیگر محصولات گروه سایپا در تولید ساینا نیز امکانات حداقلی در نظر گرفته شده است و تنها آپشن های قابل نصب برروی ساینا سنسور پارک دنده عقب، آينه ها با قابليت تنظيم برقی، شيشه بالابر برقی عقب و سيستم تهويه مطبوع ديجيتال اند که نیازمند پرداخت هزینه اضافی در هنگام خرید خودرو هستند.

فروش فوری سایپا در سپندخودرو

شما خریداران محترم برای استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا می توانید با ارئه مدارک لازم و پرداخت 55 درصد از قیمت کل خودرو مراحل فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را طی کرده و صاحب خودرو شوید. سپندخودرو با سابقه ای درخشان در فروش اقساطی سایپا و دیگر محصولات تولیدی در کشور بهترین شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 320 تاريخ : 19 ارديبهشت 1399 ساعت: 8:18

آموزش افزایش امنیت اینستاگرام

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل ازگجت نیوز، اینستاگرام بستری فوق‌العاده به منظور اشتراک‌گذاری فایل‌های چند رسانه‌ای با خانواده، دوستان و دیگر کاربران دنیا است. رابط کاربری سرراست و قابلیت‌های متعدد آن سبب شده کاربران، علاقه خاصی نسبت به اینستاگرام پیدا کنند، به طوری که پیشتر، این چنین به هیچ شبکه اجتماعی دیگر علاقه‌مند نشده بودند! اما تامین نشدن امنیت اینستاگرام ، به یکباره سبب خواهد شد همه این خوشی‌ها ویران شوند.

در این مطلب، به پنج روش افزایش امنیت حساب کاربری در این شبکه اجتماعی اشاره خواهیم کرد. بسته به نسخه وب، اندروید و آی او اس، می‌بایست از روشی مختلف اقدام کنید.

خصوصی کردن اکانت

امنیت در اینستاگرام

ساده‌ترین و اولین کاری که به منظور افزایش امنیت اینستاگرام خود می‌بایست انجام دهید، تغییر سطح دسترسی حساب کاربری از عمومی به خصوصی است. در حالت عمومی، تصاویر و ویدیوهای شما توسط کاربران سراسر دنیا قابل مشاهده هستند و هر فردی می‌تواند بدون اطلاعتان، آن‌ها را دانلود کند. با خصوصی کردن سطح دسترسی اکانت، تنها به افرادی خاص اجازه مشاهده فایل‌های بارگذاری شده را خواهید داد.

متاسفانه برخلاف فیس بوک، امکان مشخص کردن افراد قادر به دیدن هر پست به صورت جداگانه میسر نیست و این تنظیم به ازای کل حساب کاربری و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده در آن صورت می‌گیرد. بعد از خصوصی کردن اکانت، فقط فالوورهای شما قادر به دیدن تصاویر و ویدیوهایتان خواهند بود. همچنین دیگر هر کاربری بدون اجازه و به صورت مخفی قادر به تماشای تصاویر شما نیست و برای دستیابی به آن‌ها، ابتدا باید یک درخواست فالو ارسال کند.

در گوشی موبایل

وارد پروفایل خود شده و روی آیکون Person در گوشه پایین و سمت راست صفحه ضربه بزنید. سپس انگشت خود را به سمت چپ کشیده و آیکون چرخ‌دنده (تنظیمات – Settings) را لمس کنید. ابتدا وارد قسمت Privacy and Security و سپس Account Privacy شوید. سوییچ گزینه Private Account را روشن کنید.

در وب

روی آیکون Person که در گوشه بالا و سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کرده و سپس به دنبال آیکون چرخ‌دنده در کنار نام خود بگردید. در قدم بعدی، گزینه‌ Privacy and Security و سپس Account Privacy را برگزینید. روی چک باکس Private Account کلیک کنید.

بلاک کردن کاربرانی خاص

امنیت در اینستاگرام

تکنیک بالا، برای ایجاد یک لیست سفید (وایت لیست) است، اما برای افزایش امنیت در اینستاگرام ، ایجاد لیست سیاه (بلک لیست) کاربردی‌تر به نظر می‌رسد! اگر دوست ندارید فقط یک سری کاربر خاص به تصاویر و ویدیوهای شما دسترسی داشته باشند، آن‌ها را بلاک کنید. بعد از این کار، هیچ نوتیفیکیشنی برای کاربر خاطی مبنی بر بلاک شدن توسط شما ارسال نخواهد شد، پس در روابطتان در دنیای واقعی، خدشه‌ای وارد نمی‌شود. البته این کاربر می‌تواند به روش‌هایی، به بلاک بودن یا نبودن خود پی ببرد.

فراموش نکنید حریم خصوصی و امنیت در اینستاگرام به سادگی بلاک کردن یک کاربر خاص حاصل نمی‌شود. فرض کنید سطح دسترسی اکانت شما عمومی است و کاربر یا کاربرانی را بلاک کرده‌اید. در این صورت، این افراد به سادگی می‌توانند از طریق ایجاد حساب‌های کاربری تقلبی یا استفاده از صفحه‌های دیگر دوستان خود، باز هم به تصاویر و ویدیوهای شما دسترسی پیدا کنند.

پس بلاک کردن در اینستاگرام، حین خصوصی بودن سطح دسترسی حساب کاربری معنی پیدا می‌کند. با انجام این کار، فرد از لیست فالوورهای شما حذف خواهد شد و امکان دیدن فایل‌های چند رسانه‌ای بارگذاری شده در حساب کاربری‌تان از وی سلب می‌شود.

در گوشی موبایل

روی گزینه Followers در بالای منوی اصلی ضربه زده و سپس به دنبال حساب کاربری فردی خاص برای بلاک کردن وی بگردید. اگر در حال استفاده از نسخه آی او اس هستید، منوی سه نقطه‌ای افقی کنار اسم آن کاربر را لمس کنید. در نسخه اندرویدی، باید روی منوی سه نقطه‌ای عمودی ضربه بزنید. در نهایت، گزینه Remove را برگزینید.

در وب

روی آیکون Person کلیک کرده و سپس وارد قسمت Followers شوید. در ادامه به دنبال کاربر خاطی بگردید. روی آیکون این کاربر کلیک کرده و سپس منوی سه نقطه‌ای افقی واقع در سمت راست اسمش را پیدا کنید. در نهایت، گزینه Block This User را برگزینید.

فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای

امنیت در اینستاگرام

در حال حاضر، استفاده از پسوردهای متداول برای حفظ امنیت در اینستاگرام یا هر پلتفرم و وب سایت دیگر، کافی نیست. اگر رمز عبور را یک سد راه برای جلوگیری از ورود افراد ناشناس به حساب‌های کاربری خود بدانیم، احراز هویت دو مرحله‌ای، به معنی کشیدن دومین سد، این مرتبه‌ با ضخامت و ابعادی بیشتر است!

بعد از فعال‌سازی 2FA، در هر مرتبه درخواست لاگین به حساب کاربری، بعد از وارد کردن پسورد می‌بایست رمز یکبار مصرفی که به شماره موبایلتان ارسال شده است را نیز وارد کنید. فراموش نکنید فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای به معنی تامین امنیت در اینستاگرام به شکل 100 درصدی نبوده و این لایه امنیتی نیز دارای مشکلات خود است.

در گوشی موبایل

به مسیر Settings > Privacy and Security > Two-Factor Authentication > Get Started بروید. گزینه Text Message را لمس کنید. استفاده از کد یکبار مصرف از طریق پیامک، راهکار متداول‌تری است، هر چند می‌توانید از اپلیکیشن‌های احراز هویتی همچون Google Authenticator نیز بهره ببرید. در صورت تمایل به استفاده از این نوع نرم افزارهای موبایل برای رد شدن از سد دومین مرحله احراز هویت، روی گزینه Authentication App ضربه بزنید. با این کار، نصب بودن یا نبودن یک اپلیکیشن احراز هویت روی گوشی هوشمندتان بررسی خواهد شد. در صورت نبود آن، یک اپلیکیشن برای نصب پیشنهاد می‌شود.

در وب

به صحفه پروفایل رفته و روی آیکون چرخ‌دنده کلیک کنید. سپس به مسیر Privacy and Security > Edit Two-Factor Authentication Setting بروید. تیک کنار گزینه Text Message را بزنید. اگر دارای یک نرم افزار احراز هویت باشید، گزینه‌ Use Authentication App نیز قابل انتخاب خواهد بود، در غیر این صورت گزینه یاد شده خاکستری بوده و امکان انتخابش وجود ندارد.

منبع
 

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 357 تاريخ : 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 21:28

نکات مهم در انتخاب فرش سجاده ای

نکات مهم در انتخاب و خرید فرش سجاده ای مخصوص نمازخانه و مساجد

برای انتخاب جنس و مدل فرش سجاده ای برای مساجد و نمازخانه ها مشکلات و گزینه های فراوانی وجود دارد. بنابراین قبل از انتخاب و خرید فرش باید بتوان تمام اطلاعات مورد نیاز خود را به درستی به دست آورد.

از مهمترین هدف هایی که افراد، فرش سجاده ای را به فرش ها و کف پوش های دیگر ترجیح می دهند مدل مناسب این فرش ها متناسب با کاربردشان است. در طراحی این فرش ها سعی شده است علاوه بر ثابت ماندن و استفاده از اصول طراحی فرش اصیل ایرانی ، از نمادها و سمبل های هنر اسلامی نیز بهره ببرند. بنابراین استفاده از فرش سجاده ای از لحاظ بصری جلوه و نمای بسیار زیبا و روحانی برای نمازخانه و مساجد به وجود می آورد .

در هنگام انتخاب فرش سجاده ای به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

مهمترین نکات در انتخاب فرش برای مساجد و نمازخانه ها رنگ ، نوع طرح بافته شده ، جنس نخ ، تراکم و شانه فرش بافته شده است .

رنگ

برای انتخاب رنگ فرش در ابتدا باید به معماری فضایی که نیاز به فرش سجاده ای است ، توجه کرد. باید به این نکته توجه کرد که رنگ غالب فضای مورد نظر چیست و با کدام رنگ های موجود در فرش ها همخوانی دارد. رنگ های قرمز ، سبز و آبی از جمله رنگهای اصلی ای است  که در طراحی این فرش ها استفاده می شود.

رنگ قرمز نشان گر فرش های اصیل ایرانی است. اغلب فرش های اصیل و قدیمی ایرانی را با رنگ قرمز و یا لاکی می شناسند. از مزایای دیگر فرش قرمز رنگ به چرک تاب بودن این رنگ باید اشاره کرد . یعنی اینکه در فضاهایی همچون مسجدها که میزان رفت و آمد افراد زیاد است نسبتا دیرتر نسبت به رنگ های دیگر رنگ چرک و کثیفی را نشان خواهد داد.

رنگ سبز یکی از رنگ های پر طرفدار و پر مصرف در این زمینه است. از مهمترین ویژگی های رنگ سبز باید به این نکته اشاره کنیم که رنگ سبز بیشتر حالت و جلوه روحانی ای به فضاهای مقدس همچون نمازخانه ها خواهد داد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که رنگ سبز در فرهنگ ایرانی اسلامی رنگ مقدسی است و جایگاه ویژه ای در این فرهنگ و باورها دارد. از لحاظ روانشناسی نیز رنگ سبز موجب آرامش و سرزندگی است.

رنگ آبی نیز از پرفروش ترین رنگ های استفاده در زمینه فرش سجاده ای است. رنگ آبی نمایان گر آسمان است. آسمان نیز در فرهنگ و متون عرفانی اسلامی به وفور اشاره شده است و همین موضوع باعث می شود این رنگ کاملا با روح معنوی مسجد همخوانی داشته باشد. رنگ آبی همچنین از لحاظ معماری فضا را بازتر و روشن تر جلوه خواهد داد.

رنگ های دیگری نیز در طراحی فرش نمازخانه   وجود دارد همچون سرمه ای و گردویی . اما بیشترین سفارش ها در این مدل فرشها ، رنگ های ذکر شده در بالا هستند .

کارخانه فرش سجاده ای کاشان با تنوع گسترده در طرح و مدل و رنگ در زمینه تولید فرش کاشان آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی ارگان های رسمی و دولتی و تمامی مساجد سراسر کشور اعلام می نماید. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر لطفا با مشاوران کارخانه تماس بگیرید .

منبع : قیمت فرش سجاده ای bfarsh

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 379 تاريخ : 5 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:41

لیست پزشکان چیست؟

شاید از خود بپرسید لیست پزشکان چیست؟ به لیستی که معمولا نام پزشکان و تخصص مربوطه شان در آن نوشته شده است، لیست پزشکان می گویند.

لیست پزشکان در سایت های مربوطه

معمولا اگر در اینترنت سرچ کنید لیست پزشکان، سایت های مختلف زیادی در رابطه با این موضوع برایتان نمایش داده می شود بیشتر این سایت ها نوار فیلتری در بالای سایتشان قرار داده اند این فیلتر می تواند تخصص، شهر، منطقه و حتی نام پزشک را جست و جو کند.

به این شکل که ابتدا شما تخصص، شهر و منطقه مورد نظرتان را وارد نموده و کلید جست و جو را می زنید در اینجا لیست پزشکان در تخصص و شهری که انتخاب کرده اید مثلا لیست پزشکان تهران، لیست پزشکان کرج، لیست پزشکان اصفهان، لیست پزشکان مشهد، لیست پزشکان شیراز و ... برایتان نمایش می یابد.

اما برخی سایت های دیگر تنها مربوط به یک شهر بوده یعنی برای پزشکانی که در این شهر طبابت می کنند این سایت تشکیل شده است به طور مثال:

لیست پزشکان کرج

لیست پزشکان تهران

لیست پزشکان مشهد

لیست پزشکان اصفهان

لیست پزشکان شیراز

این لیست مربوط به هر شهر بوده در سایت های شهر خودشان موجود است.

خوب برای استفاده بهتر از این لیست بهتر است با تخصص ها و زیر تخصص های پزشکی آشنایی داشته باشید.

 

لیست پزشکان

لیست تخصص های مختلف پزشکان

اولین پزشک ها، پزشکان عمومی هستند معمولا بیشتر پزشکان برای گرفتن تخصص ابتدا باید دوره عمومی را بگذرانند مردم بهتر است برای تشخیص بیماری ابتدا به پزشکان عمومی مراجعه کنند.

اگر با تشخیص پزشک عمومی نیاز به مراجعه به پزشک متخصص بود در آن صورت میتوانند به آن پزشک مراجعه نمایند.

یکی از پزشک های متخصص دندان پزشک ها هستند که تمام بیماری ها و کار های مربوط به دندان را انجام می دهند دندان پزشکی نیز زیر تخصص هایی مانند متخصص ارتودنسی، متخصص جراحی لثه، متخصص دندان پزشکی اطفال، متخصص ایمپلنت و ... تقسیم بندی می شوند.

تخصص در زمینه قلب و عروق یا کاردیولوژیست که این تخصص برای بیماری و درمان های مربوط به قلب است و زیر تخصص های مانند فلوشیپ نارسایی قلب، جراح قلب، فلوشیپ اینترونشنال و ... در این زمینه وجود دارند.

هر مشکل و بیماری در زمینه بیماری های مربوط به زنان باید با پزشک زنان و زایمان در میان گذاشته شود.

هر نوع بیماری و مشکلات مربوط به نوزادان و کودکان با پزشکان متخصص اطفال در میان گذاشته می شود که این تخصص نیز به زیر تخصص های فوق تخصص غدد کودکان، فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص جراحی اطفال و ... تقسیم بندی می شوند.

یکی دیگر از تخصص ها در زمینه بیماری های روحی و روانی روان پزشک ها هستند بیماری هایی مانند جنون، آلزایمر، دوقطبی و ... باید توسط این متخصصان درمان گردد.

 

لیست پزشکان

تخصص در زمینه کم کاری و پرکاری تیروئید و تمام غدد بدن مربوط به متخصص غدد است.

به منظور عکس برداری در تمام زمینه های رادیولوژی و اشعه ایکس برای تشخیص بیماری ها باید بعد از تجویز پزشک به متخصص رادیولوژی مراجعه نمود.

متخصصان ریه بیماری های مربوط به ریه را تشخیص و درمان می کنند.

در زمینه بیماری های ستون فقرات و سیستم عصبی و مغز باید به متخصص های مغز و اعصاب یا نورولوژیست  مراجعه کرد برخی از زیر تخصص های این رشته متخصص درد، متخصص ام اس، متخصص سرع، متخصص ستون فقرات و ... هستند.

برای تشخیص و درمان انواع سرطان باید به پزشکان انکولوژیست مراجعه نمود.

هر بیماری در زمینه استخوان بدن مانند پوکی و ورم مفصل ها باید با پزشک متخصص این زمینه یعنی ارتوپد در میان گذاشته شود زیر تخصص های این رشته متخصص جراحی دست و پا، متخصص کایروپراکتیک، فوق تخصص مچ پا و ... هستند.

بیماری های مربوط به گوش، حلق و بینی باید توسط متخصص این زمینه درمان شود.

تخصص بینایی یا همان چشم پزشک که تمام مشکلات مربوط به چشم را تشخیص و درمان می کند.

شنوایی سنجی نیز یکی دیگر از تخصص هاست که افراد برای تست شنوایی توسط پزشک به این متخصص مراجعه می کنند.

با لیستی از تخصص های پزشکی در متن بالا آشنا شدیم این لیست به افراد کمک  می کند تا متخصص مخصوص به بیماری خود را پیدا کرده و با وارد کردن نام تخصص، شهر و منطقه خود با لیست پزشکان مربوطه روبرو و به آنان مراجعه نمایند.

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 352 تاريخ : 13 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:11

فالوور اینستاگرام

فالوور ایرانی اینستاگرام، واقعیت؟  

فالوور ایرانی اینستاگرام یک افسانه نیست! همانطور که گفتیم کاربرانی در اپلیکیشن های اینستاگرام فعالیت دارند که این حساب ها را برای فالو کردن میسازند تا کسب درامد کنند! ولی از لحاظ فعالیت  تفاوتی با فالوور خارجی ندارند و هیچکدام فعال نیست.اکثر این حساب ها با شماره تلفن و ایمیل فعال میشوند و پس از خرید فالوور اینستاگرام به فالوور های شما افزوده خواهند شد.

 

تبلیغات اینستاگرام  

تبلیغات اینستاگرام نیز به صورت رسمی توسط برخی شرکت ها ارائه میشود. این تبلیغات حساب های کاربران را نشانه گیری میکنند و به صورت هدفمند تبلیغات را به آنان نشان میدهند. تبلیغات یا پروموشن اینستاگرام روش جدیدی برای ارائه تبلیغات کلیکی و بازدیدی از طریق خود کمپانی اینستاگرام است ولی متاسفانه در ایران به خوبی خارج از کشور به علت تحریم ها نمیشود کاربران را به صورت کاملا هدفمند انتخاب کرد. با این حال برخی شرکت ها تبلیغات پروموشن اینستاگرام را برای محصولات خود انجام میدهند.

 

افزایش فالوور اینستاگرام  

همانطور که در بالا گفتیم افزایش فالوور اینستاگرام برای شرکت هایی که تازه اقدام به ساخت پیج میکنند میتواند مفید باشد اما صرف خرید فالوور اینستاگرام منجر به افزایش فروش و مخاطب نمیگردد. افزایش فالوور اینستاگرام به صورت طبیعی و اورگانیک باید هدف اصلی شما باشد. این کار با استخدام یک ادمین یا مدیر پیج حرفه ای و تولید محتوا صورت میگیرد.درواقع شما باید مجموعه ای از اقدامات را از جمله خرید فالوور، خرید لایک و خرید بازدید اینستاگرام انجام دهید و با تولید محتوای جذاب و کاربر پسند شاهد افزایش اورگانیک فالوور در پیج خود باشید.

 

گلد فالوور  

توصیه ما به شما برای خدمات شبکه های مجازی شرکت گلدفالوور است. شرکت گلد فالوور خدمات خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام را در ایران انجام میدهد. کافیه در گوگل گلد فالوور را جستجو کنید تا با این شرکت  بیشتر آشنا شوید.

منبع : jamnews

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 322 تاريخ : 5 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:59

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :